Ons doel is de inclusieve samenleving, waarin iedereen naar eigen vermogen en wensen mee kan doen ongeacht sociale status, beperking, leeftijd, ras, geloof e.d.

Ruilwinkel “De Helpende Hand”

Dit voorjaar werden wij benaderd door Mo Mansveld van Stichting uit de Brand of wij hen konden helpen met het opzetten van een projectplan. Dit hebben wij met veel plezier gedaan.

En het is Stichting uit de brand gelukt!!!

Op woensdag 3 september gaat ruilwinkel “de Helpende Hand” in Delft officieel open.

Wil je meer weten over deze ruilwinkel, kijk dan op http://www.stichtinguitdebrand.nl/stichting-in-actie/102-ruilwinkel-de-helpende-hand-update.html of op de Facebook pagina “Ruilwinkel de Helpende Hand”

Wij hopen dat onze bijdrage mee heeft geholpen aan  het succes. Maar we moeten wel eerlijk blijven, het succes is natuurlijk vooral te danken aan de inzet en vasthoudendheid van de vrijwilligers van Stichting uit de Brand.

6 gedachten over “Ruilwinkel “De Helpende Hand””

Reacties zijn gesloten.