Help mee met de NSGK collecte!

NSGK helpt kinderen met een handicap om, met hun beperking, volwaardig mee te kunnen doen. En daar kun jij bij helpen. Met slechts een paar uurtjes collecteren in de week van 10 t/m 15 november 2014, kun jij al een belangrijke bijdrage leveren.

Stichting Samen Delft heeft zich aangemeld als collecte project.
Dat betekent dat van alle collecte opbrengsten weer 50% terug komt naar de stichting. En deze gelden kunnen wij weer ter beschikking stellen aan goede doelen, zoals Samen Sporten. Dat is toch geweldig.

Wil jij dus ook een bijdrage leveren aan deze collecte week, meld je dan snel aan.
Dat kun je natuurlijk alleen doen, maar SAMEN is misschien wel leuker. Bijvoorbeeld met je Samen Sporten Maatje of (als je onder de 14 jaar bent) samen met je vader/moeder/opa/oma/oom/tante/oudere broer of zus..

Het maakt ons niet uit. Wij kunnen je inzet zeer goed gebruiken.

Dus, pak die telefoon, zoek een maatje en stuur dan een mail met de volgende gegevens naar ilja@stichtingsamendelft.nl

voorl.
roepnaam
tussenvoegsel
achternaam
geslacht m/v
adres
pc
plaatsnaam
telefoon
mobiel
Leeftijd: 14+ JA/NEE
Met wie collecteer je? Alleen / Samen *
Wijk:

*: als je samen collecteert dan wil ik ook graag alle gegevens van je maatje

Aanmelden kan tot en met 23 oktober 2014.

Wij melden je aan als collectant bij NSGK en zij regelen de rest!

Alvast bedankt.

NSGK Collecteweek 2014 (Fotografie Susanne Reuling)Foto: Susanne Reuling, collecte NSGK 2014

4 gedachten over “Help mee met de NSGK collecte!”

Reacties zijn gesloten.